tricicle logo

castellano
català
english

Acceso
Usuarios
Registrados

donde estoy? ¿dónde estoy?  »  producciones  »  

FOREVER YOUNG
















    
Forever @FB
            




Queridos Tricicle

Hace unos años hice una entrevista para la revista Tertúlies del Pati Llimona. Después fui dos veces a ver Spamalot donde no pude veros porque estaba llenísimo de gente y siempre pienso que ya estáis bastante agobiados.

Hoy os escribo porque ayer noche fui a disfrutar de FOREVER YOUNG y no puedo más que felicitaros con matrícula de honor.

En primer lugar, es un espectáculo “inteligente” que lleva vuestro sello humorístico. Ya leí que la visteis creo que en Alemania y que la habéis adecuado a nuestro gusto y a nuestras críticas sociales y artísticas. Habeis hecho un gran trabajo. Creo que sois unos “genios ingeniosos”.

El teatro en pie aplaudiendo como locos fue la aprobación y explosión unánime del público.

Por otro lado, para los que entendemos de teatro y castings, supongo que debía ser una prueba muy dura de pasar para conseguir un papel de los que desarrollan los actores. Unos personajes impecables y totalmente adecuados, cada uno en su papel y sin perder el ritmo durante prácticamente dos horas ininterrumpidas. Unos personajes muy bien encontrados y unos cantantes increíbles de los que sobresalen la enfermera y el viejo hippy de pelo largo con una pieza tan complicada como es el popurrí de canciones entrelazadas. Diversos “tics de Tricicle” y hasta poesía muy bien recitada. La Julieta (duquesa de Alba) calcada. Tiene un mérito duplicado. En fin, que nos encantó.

Y sobre todo hay una cosa por la que os felicito muy de veras: las canciones en inglés... Su idioma original. He dejado de ir a ver muchos musicales porque considero que es un pecado mortal traducirlos al castellano. Nunca suenan ni significan lo mismo, pierden hasta el rito y nos hace sentirnos unos incultos. Yo, personalmente no sé inglés: empiezo el martes, pero sé letras en ese idioma, sobre todo de musicales y no aguanto los cambios. No he visto Greasse, no he visto Mamma Mia y solo iré a ver Chicago porque la hace Marta Rivera con quien mi nieta mayor hizo Annie en el Teatro Novedades hace 9 años y es un encanto de persona.

Ya no hace falta que os preocupéis: FOREVER YOUNG SERA UN GRAN ÉXITO. UNO MÁS EN VUESTRA LISTA.
CUANDO VAYAIS A LA RESIDENCIA, OS PODREIS DAR POR SATISFECHOS... Jejeje (supongo que iréis juntos).

ISABEL ALAVEDRA (Maribel para los amigos




Benvolguts Tricicle

Fa uns anys vaig fer una entrevista per la revista de Tertúlies del Pati Llimona. Després vaig anar dos cops a véure Spamalot òn no et vaig poder véure perquè estaba pleníssim de gent i sempre penso que ja esteu prou atabalats.

Avui t’escric perquè ahir a la nit vaig anar a gaudir de FOREVER YOUNG i no puc per menys que felicitar-vos amb matrícula de honor.

En primer lloc, es un espectacle “inteligent” que porta el vostre segell humorístic. Ja vaig llegir que la vàreu véure crec que Alemanya i la heu adeqüat al nostre gust i a les nostres critiques socials i artístiques. Heu fet una gran feina. Crec que sou uns “genis ingeniosos”.

El teatre en peu aplaudint com bojos va estar la aprobació i explosió unànim del púbilc.

Per altra banda, els que entenem de teatre i càstings, suposo que debía ser una proba molt dura de pasar per aconsseguir un paper dels que desenvolupen els actors. Uns personatges impecables i totalment adients, cadascun en el seu paper i sense perdre el seu ritme durant pràcticament dues hores ininterrumpudes. Uns personatges molt ben trobats i uns cantants increíbles dels que sobresurten la infermera i el vell hyppi de cabells llargs amb una peça tant complicada com es el pupurri de cançons entrellaçades. Diversos “tocs Tricicle” i fins i tot poesía molt ben recitada. La Julieta (duquesa de Alba), calcada. Té un mérit duplicat. En fi. Que ens va encantar.

Y sobre tot, hi ha una cosa per la que os FELICITO molt de veritat: les cançons en anglés …. El seu idioma original. He deixa’t d’anar a véure molts musicals perquè considero un pecat mortal traduir-los al castellà. Mai sonen ni diuent el mateix, perd fins i tot el ritme i ens sentim uns incultes. Jo personalment no sé anglés: començo dimarts; però em sé lletres en aquest idioma, sobre tot de musicals i no aguanto els canvis. No he vist Greasse, no he vist Mamma Mia i sols aniré a véure Chicago perquè la fa la Marta Rivera amb qui la meva neta gran va fer Annie al Teatre Novetats fa uns 9 anys i es un encant de persona.


Ja no cal que os preocupeu; FOREVER YOUNG SERÀ UN GRAN ÉXIT. UN MÉS A LA VOSTRE LLISTA.
QUAN ANEU A LA RESIDÉNCIA, OS PODREU DONAR PER SATISFETS ……. Jejeje (suposo anireu junts)


                                                                                                                             ISABEL ALAVEDRA (Maribel pels amics)




Loading the player ...